پنجمین شماره فصلنامه علمی- تخصصی صلح‌پژوهی اسلامی به صاحب امتیازی جمعیت ندای صلح و مدیرمسئولی و سردبیری دکتر سید محمد ساداتی نژاد منتشر شد. به گزارش روابط عمومی جمعیت ندای صلح، این فصلنامه نشریه‌ای تخصصی در زمینه روابط بین‌الملل است که با بهره‌گیری از حمایت و مشاوره اساتید مجرب دانشگاهی به بررسی موضوعات و محورهای […]

پنجمین شماره فصلنامه علمی- تخصصی صلح‌پژوهی اسلامی به صاحب امتیازی جمعیت ندای صلح و مدیرمسئولی و سردبیری دکتر سید محمد ساداتی نژاد منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت ندای صلح، این فصلنامه نشریه‌ای تخصصی در زمینه روابط بین‌الملل است که با بهره‌گیری از حمایت و مشاوره اساتید مجرب دانشگاهی به بررسی موضوعات و محورهای گوناگون در زمینه صلح اسلامی می‌پردازد و هدف از انتشار آن گامی در جهت تحقق بیشتر صلح و عدالت و تبیین مفهوم صلح از نگاه اسلامی می‌باشد.

بررسی نقش اینترپل در ارتقای صلح و امنیت بین‌المللی، ظرفيت‌هاي متون ديني براي سياست صلح‌گرايي و حل گفتگويي منازعه (مروري فشرده بر متون اديان ابراهيمي)، بررسی چهل حق از حقوق بشر از نگاه امام خمینی (ره)، اشاعه غیرقانونی سلاح‌های کوچک و سبک در نیجریه: شرایط و مولفه‌ها و گزارش سلسله نشست‌های شنبه‌های صلح پژوهی جمعیت ندای صلح (۲) از جمله مقالاتی است که در پنجمین شماره این فصلنامه به چاپ رسیده است.

مطالعه این فصلنامه به تمامی متخصصان و علاقمندان حوزه صلح اسلامی، پیشنهاد می‌گردد. علاقمندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت فصلنامه به آدرس iprjournal.ir نسبت به مطالعه و جهت دریافت فصلنامه به آدرس کاشان، میدان معلم، بلوار باهنر، کوچه شهید متقی، پلاک ۵۴، مجتمع راه روشن، جمعیت ندای صلح مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن ۰۳۱۵۵۵۴۸۸۴۳ تماس حاصل نمایند.