به نام خدا اگر سپاه نبود کشور هم نبود. امام خمینی (ره) بار دیگر عناد و کینه‌ورزی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اقدامی خصمانه علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نمایان شد که آشکارساز استیصال و ناتوانی آنها در برابر فرزندان غیور این مرز و بوم می‌باشد. بدون شک این اقدام نشان از اوج […]

به نام خدا

اگر سپاه نبود کشور هم نبود. امام خمینی (ره)

بار دیگر عناد و کینه‌ورزی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اقدامی خصمانه علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نمایان شد که آشکارساز استیصال و ناتوانی آنها در برابر فرزندان غیور این مرز و بوم می‌باشد. بدون شک این اقدام نشان از اوج رذالت و ناتوانی دشمنان ایران اسلامی دارد.

بدون تردید پیشنهاد قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی، ناشی از تسلیم و تبعیت کورکورانه از سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه ایران و بیانگر وابستگی و سرسپردگی سران اروپایی به آمریکا و صهیونیسم جهانی است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نهاد و مجموعه مقتدر و مردمی که مجاهدت‌های آنها در مبارزه با گروه‌های تروریستی به ویژه گروهک داعش در کارنامه‌شان می‌درخشد و در این مسیر شهدای والامقامی همچون شهید قاسم سلیمانی و دیگر شهدای گرانقدر مقاومت را تقدیم کرده است.

به گواه تاریخ، سردمداران استکبار که تحمل عزت‌طلبی و اقتدار ایران اسلامی را ندارند، همواره در اندیشه ضربه زدن به این نظام مقدس، دست به اقدامات خصمانه‌ای زده‌اند و تلاش کرده‌اند با شیوه‌های مختلف، سد راه پیشرفت علمی، فناوری و نظامی کشورمان شوند. اما بی‌تردید، دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که این قبیل حرکت‌های کور و ذلیلانه هیچگونه خللی در اقتدار و اراده ملت ایران وارد نمی‌کند و برعکس، تقویت و تثبیت مبانی و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی ایران را به دنبال دارد.

جمعیت ندای صلح ضمن محکومیت قاطع اقدام غیرقانونی پارلمان اروپا در پیشنهاد قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست خودساخته و بی‌اعتبار سازمان‌های تروریستی، حمایت کامل خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام داشته و در مسیر اعتلای ایران اسلامی، در کنار نهادهای نظامی، فرهنگی و سیاسی کشور هم‌صدا و همدل خواهد ایستاد.

روابط عمومی جمعیت ندای صلح

۱ بهمن ۱۴۰۱