به نام خدا ایام مبارک و غرورآفرین دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی یادآور راهبری‌های انقلابی و حیاتبخش رهبر کبیر انقلاب و فداکاری‌های ياران ایشان و ملت بزرگ ایران می‌باشد. دهه‌ای که شکوه و عظمت یک ملت با پایمردی و ایستادگی در مقابل هیمنه استبداد و استکبار جهانی تجلی یافت و تاریخی جاودانه از حماسه […]

به نام خدا

ایام مبارک و غرورآفرین دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی یادآور راهبری‌های انقلابی و حیاتبخش رهبر کبیر انقلاب و فداکاری‌های ياران ایشان و ملت بزرگ ایران می‌باشد. دهه‌ای که شکوه و عظمت یک ملت با پایمردی و ایستادگی در مقابل هیمنه استبداد و استکبار جهانی تجلی یافت و تاریخی جاودانه از حماسه عدالت‌خواهی و استکبارستیزی را به یادگار گذاشت.

انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک رویداد بزرگ تاریخی، الهام‌بخش جنبش‌های آزادی‌خواهانه و عدالت‌طلبانه شد و امروز علیرغم همه توطئه‌ها و نیرنگ‌های نظام استکبار و ایادی آن علیه این نظام مقدس، همواره شاهد مسیر رشد و شکوفایی ایران اسلامی و حرکت روبه جلوی انقلاب شکوهمند اسلامی و پیشرفت‌ها و دستاوردهای آن در عرصه‌های مختلف هستیم.

اینک در طلیعه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ايران اسلامي نماد امنيت و اقتدار است و اين اقتدار و موقعيت فاخر برآمده از تداوم راه امام (ره)، شهدای والامقام و وحدت ملي و انسجام اسلامي، تحت منویات مقام معظم رهبري (مدظله‌العالی) است.

جمعیت ندای صلح، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، شهدای والا مقام و سردار سرافراز اسلام شهید سلیمانی، فرا رسیدن دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت شریف ایران بویژه مقام معظم رهبری، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، تبریک و تهنیت گفته و تداوم توسعه، پیشرفت و شکوفایی روزافزون ایران اسلامی را از درگاه خداوند بزرگ خواهانیم.

روابط عمومی جمعیت ندای صلح

۱۲ بهمن ۱۴۰۱