بریزید خون‌ها را، زندگی ما دوام پیدا می‌کند، بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود. ما از مرگ نمی‌ترسیم و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید. (امام خمینی (ره)، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۵۸) بار دیگر دستان پلید استکبار جهانی و ایادی آنها جنایتی دیگر به نمایش گذاشت و با به خاک و خون کشیدن و […]

بریزید خون‌ها را، زندگی ما دوام پیدا می‌کند، بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود. ما از مرگ نمی‌ترسیم و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید. (امام خمینی (ره)، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۵۸)

بار دیگر دستان پلید استکبار جهانی و ایادی آنها جنایتی دیگر به نمایش گذاشت و با به خاک و خون کشیدن و به شهادت رساندن جمعی از زائران بی‌گناه حرم مقدس احمد بن موسی (ع)، قلوب ملت ایران را جریحه‌دار ساخت. بدون شک این حادثه نشان از اوج رذالت، استیصال و سنگدلی دشمنان ایران اسلامی دارد.

به گواه تاریخ، دشمنان اسلام که تحمل عزت‌طلبی و اقتدار ایران اسلامی را ندارند، همواره در اندیشه ضربه زدن به این نظام مقدس، دست به خشونت‌هایی زده‌اند که به ترور شخصیت‌ها و به شهادت رساندن کودکان، زنان و مردان بی‌گناه فراوانی انجامیده است.

اما بی‌تردید، دشمنان انقلاب اسلامی بدانند ملتی که بیش از ۱۷ هزار شهید ترور دارد، این قبیل حرکت‌های کور و ذلیلانه و جنایات در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم و بی‌گناه هیچگونه خللی در اقتدار و اراده ملت ایران وارد نمی‌کند و برعکس، تقویت و تثبیت مبانی و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی ایران را به دنبال دارد.

جمعیت ندای صلح، این جنایت وحشیانه و غیرانسانی را به شدت محکوم و همدردی عمیق قلبی خود را با مصیبت‌دیدگان این حادثه اعلام می‌دارد و مجازات عاملان و حامیان این اقدام تروریستی را خواستار است.

روابط عمومی جمعیت ندای صلح

۶ آبان ماه ۱۴۰۱