جشنواره سراسری سردار دل‌ها در کاشان، با تجلیل از برگزیدگان جشنواره به کار خود پایان داد. به گزارش روابط عمومی جمعیت ندای صلح، اختتامیه جشنواره سراسری سردار دل‌ها، شامگاه پنجشنبه به همت موسسه راه روشن، مرکز نیکوکاری سردار دل‌ها و جمعیت ندای صلح در فرهنگسرای مهر کاشان برگزار شد. حجت الاسلام محمد مهدی سعیدی مدیر […]

جشنواره سراسری سردار دل‌ها در کاشان، با تجلیل از برگزیدگان جشنواره به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت ندای صلح، اختتامیه جشنواره سراسری سردار دل‌ها، شامگاه پنجشنبه به همت موسسه راه روشن، مرکز نیکوکاری سردار دل‌ها و جمعیت ندای صلح در فرهنگسرای مهر کاشان برگزار شد.

حجت الاسلام محمد مهدی سعیدی مدیر مرکز نیکوکاری سردار دل‌ها و دبیر علمی جشنواره سراسری سردار دل‌ها در این مراسم با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها، اظهار کرد: بیش از هزار نفر از داخل و خارج از کشور آثار خود را در یازده رشته فرهنگی و هنری در زمینه‌های شعر، خاطره‌نویسی، سرود، اجرا و گویندگی، رجزخوانی، حقوق‌بشر، ولایت‌مداری، نقاشی و اتاق شهدایی به سبک حاج قاسم به این جشنواره ارسال نمودند.

وی افزود: در این جشنواره علاوه بر تولید بیش از ۴۰۰ کلیپ تصویری و رسانه‌ای، بیش از ۳۰۰ نقاشی جذاب و زیبا نیز با محوریت سردار دل‌ها به تصویر کشیده شد.

وی با تقدیر از کمیته داوران و معرفی ۵۰ اثر برتر شایسته تقدیر گفت: آثار برگزیدگان جشنواره در پایان ضمن انتشار در روزنامه سراسری سراج و در فضای مجازی نیز در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

همچنین سید علی ساداتی نژاد مدیر روابط عمومی جمعیت ندای صلح و دبیر اجرایی این جشنواره ضمن تقدیر از حمایت شهرداری و خانه ملت کاشان گفت: این جشنواره به مناسبت دومین سالروز شهادت شهید سلیمانی برگزار شد.

وی گفت: سخنران ویژه این مراسم حجت‌الاسلام دکتر حسینی رئیس مرکز اسلامی آفریقای جنوبی بود که با بیان خاطراتی از رشادت‌های حاج قاسم سلیمانی به تبیین اهداف والای شهید سلیمانی پرداخت.

در پایان این مراسم از برگزیدگان جشنواره بین‌المللی سردار دل‌ها تجلیل به عمل آمد.