به نام خدا تروریسم، از اساسی‌ترین معضلات جامعه جهانی و خطرناک‌ترین تهدیدها ضد حقوق ملت‌ها است. در طول تاریخ، به ویژه یک صد سال اخیر، تروریسم، ریشه مهمترین تهدیدها ضد صلح و امنیت جهانی بوده است و  باید گفت وضعیت دردآور و فاجعه‌آمیز بیشتر ملت‌ها و کشورهایی که در آتش جنگ و خونریزی می‌سوزند و […]

به نام خدا

تروریسم، از اساسی‌ترین معضلات جامعه جهانی و خطرناک‌ترین تهدیدها ضد حقوق ملت‌ها است. در طول تاریخ، به ویژه یک صد سال اخیر، تروریسم، ریشه مهمترین تهدیدها ضد صلح و امنیت جهانی بوده است و  باید گفت وضعیت دردآور و فاجعه‌آمیز بیشتر ملت‌ها و کشورهایی که در آتش جنگ و خونریزی می‌سوزند و از آوارگی و فقر رنج می‌برند، معلول اغراض سلطه‌گرانه و تروریستی است.

بی‌شک جنایت تروریستی و دردناک نشان از عاری بودن دولت‌های تروریست‌ از هرگونه اخلاق و وجدان انسانی است که در جای جای عالم، رد پای آنان در  ارتکاب جنایت و وحشیگری علیه بشریت و ملت‌های آزاده و حق‌طلب برجای مانده است در صورتی که هرگونه اقدام در جهت از بین بردن انسان‌ها، در دیدگاه کلیه مکاتب بشری امری غیر انسانی و مورد نکوهش می‌باشد.

اگر چه امروز صاحبان زر و زور و تزویر به هیچ یک از اصول انسانی پایبند نبوده و کمر به نابودی تمامی دستاوردهای بشر در مبانی اعلامیه جهانی حقوق‌بشر بسته‌اند، اما باید بدانیم که در مقابل، انسان‌های آزاده‌ای هستند که صدای مظلومیت قربانیان جنگ، ظلم، خشونت و ترور را فریاد می‌زنند و در مسیر تحقق اهداف انسانی استوار، همدل و همراهند.

جمعیت ندای صلح، با گرامیداشت یاد و نام شهدای ترور به ویژه سردار سرافراز اسلام شهید قاسم سلیمانی، هرگونه  جنایت تروریستی در هر جای جهان را به شدت محکوم نموده و یقین دارد خون این مظلوم‌ها به زودی تومار تروریست‌ها را درهم خواهد پیچید و اعلام می‌دارد که رژیم تروریست‌پرور آمریکا و هم‌پیمانان آن بایستی به جنگ‌افروزی‌ها و کینه‌توزی‌های شیطانی خود علیه ملت‌ها خاتمه دهند.

روابط عمومی جمعیت ندای صلح

۸ شهریور ۱۴۰۰