به نام خدا بار دیگر جهانیان یک حرکت ناجوانمردانه و تروریستی دیگر، با محوریت استکبار جهانی و صهیونیست خبیث را به چشم دیدند. ترور ددمنشانه و شهادت مظلومانه یکی دیگر از خادمان علمی، فناوری و دفاعی کشورمان، بیانگر ذلت و خفت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است. این اقدام تروریستی در به شهادت رساندن دانشمند […]

به نام خدا

بار دیگر جهانیان یک حرکت ناجوانمردانه و تروریستی دیگر، با محوریت استکبار جهانی و صهیونیست خبیث را به چشم دیدند. ترور ددمنشانه و شهادت مظلومانه یکی دیگر از خادمان علمی، فناوری و دفاعی کشورمان، بیانگر ذلت و خفت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است. این اقدام تروریستی در به شهادت رساندن دانشمند هسته‌ای کشورمان، قطعا ریشه در حقد و کینه از پیشرفت‌های علمی و هسته‌ای کشورمان دارد.

دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیست، از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، تلاش کرده‌اند با شیوه‌های مختلف و ترفندهای ناجوانمردانه و تروریستی، سد راه پیشرفت علمی و فناوری کشورمان شوند. آنها قصد دارند با این قبیل اقدامات، در عزم راسخ ملت ایران برای حفظ استقلال و دفاع از سرزمین و آرمان‌های بلند خود خللی وارد کنند.

اقتدار سیاسی و پیشرفت‌های روزافزون در عرصه‌های مختلف، همواره از آرمان‌ها و اهداف ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و علیرغم تلاش‌های مذبوحانه دشمنان، در ایجاد ناامنی و ارعاب در سطح جامعه علمی و دست‌اندرکاران فناوری هسته‌ای و ترور دانشمندان و ایجاد مانع بر سر راه این پیشرفت‌های چشمگیر، تاکنون خللی در عزم و اراده استوار ملت بر اعتقادات خود ایجاد نکرده است.

بی‌شک، ملت ایران و فرزندان توانمند آنها در راه اعتلا و پیشرفت کشور و دستیابی به بالاترین مراتب علمی و فناوری مصممتر از گذشته تلاش خواهند کرد و چنین رفتارهای خصمانه‌ای، نه تنها خللی در عزم و اراده استوار ملت ایجاد نمی‌کند، بلکه در پیمودن این راه مصممتر خواهیم شد.

جمعیت ندای صلح، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای تروریسم، شهادت دانشمند جهادگر و پاسدار اسلام، “دکتر محسن فخری‌زاده” را به ملت شریف ایران و عموم آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض نموده و این اقدام غیرانسانی و شرارت‌بار، که ناشی از ترس دشمنان ایران اسلامی از حرکت تعالی‌بخش و تمدن‌ساز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است را به شدت محکوم می‌کند.

روابط عمومی جمعیت ندای صلح

۸ آذر ۱۳۹۹