به نام خدا اندوه کابل این روزها بسیار غم‌انگیز است. کابل خون‌آلود، کابل زخمی، کابل نشسته در روزهای ماتم و عزا. این ضجه‌ها و زخم‌ها اما در گوشه‌ای از آسمان، بایگانی خواهند شد و روزی چون سنگ‌های سرکوبگر عدالت بر سر دشمنان امت اسلام فرود خواهند آمد. تاریخ هیچگاه این جنایت‌ها را از یاد نخواهد […]

به نام خدا

اندوه کابل این روزها بسیار غم‌انگیز است. کابل خون‌آلود، کابل زخمی، کابل نشسته در روزهای ماتم و عزا. این ضجه‌ها و زخم‌ها اما در گوشه‌ای از آسمان، بایگانی خواهند شد و روزی چون سنگ‌های سرکوبگر عدالت بر سر دشمنان امت اسلام فرود خواهند آمد. تاریخ هیچگاه این جنایت‌ها را از یاد نخواهد برد و بی‌تردید نام دست‌های آلوده به این جنایت‌ها در تاریخ این عصر و نسل، ثبت خواهد شد.

بار دیگر دست تروریست‌های تکفیری به جنایتی دیگر آغشته شد. حادثه تروریستی در مدرسه سیدالشهدا (ع) کابل و در ماه مبارک رمضان، که به شهادت مظلومانه ده‌ها تن از دانش‌آموزان دختر و نیز مجروحیت تعداد زیادی دیگر انجامید، مصیبت بزرگ و غم‌انگیزی را برای مردم مسلمان افغانستان رقم زد که دل هر آزاده‌ای را در جهان به درد آورد.

این جنایت تروریستی و دردناک نشان از عاری بودن تروریست‌ها از هرگونه اخلاق و وجدان انسانی است که همچون ابزاری در خدمت منافع آمران خود در نظام سلطه هستند. افکار عمومی جهان باور دارد که رژیم تروریست‌پرور آمریکا و هم‌پیمانان آن بایستی به جنگ‌افروزی‌ها و کینه‌توزی‌های شیطانی خود علیه امت اسلامی به ویژه ملت مظلوم افغانستان خاتمه دهند.

جمعیت ندای صلح، ضمن ابراز همدردی با ملت دوست و مسلمان افغانستان، این جنایت تروریستی را به شدت محکوم نموده و یقین دارد خون این مظلوم‌ها به زودی تومار تروریست‌ها که دست‌پرورده آمریکای جنایتکار و هم‌پیمانان آن هستند را درهم خواهد پیچید و ظالمان و ستمگران برای همیشه در دوزخ الهی مخلد خواهند بود.

روابط عمومی جمعیت ندای صلح

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰