حمله اسرائیل به برخی از مناطق سوریه، اقدامی جنایتکارانه و در امتداد تجاوزات این رژیم صهیونیستی است که علیه امت اسلامی جریان دارد و بار دیگر خطر و تهدید این رژیم غاصب علیه امنیت و ثبات منطقه‌ای را ثابت کرد. حمله رژیم صهیونیستی به سوریه، علاوه بر نقض حاکمیت و تمامیت ارضی این کشور و […]

حمله اسرائیل به برخی از مناطق سوریه، اقدامی جنایتکارانه و در امتداد تجاوزات این رژیم صهیونیستی است که علیه امت اسلامی جریان دارد و بار دیگر خطر و تهدید این رژیم غاصب علیه امنیت و ثبات منطقه‌ای را ثابت کرد.

حمله رژیم صهیونیستی به سوریه، علاوه بر نقض حاکمیت و تمامیت ارضی این کشور و کمک به تروریست‌های مسلح و تلاش برای حفظ و تقویت آنان در خاک سوریه، نشان‌دهنده تجاوزگری اسرائیل و سیاست‌های مداخله‌جویانه این رژیم غاصب در امور کشورهای منطقه است.

بر این اساس، با ابراز تاسف از سکوت مجامع و سازمان‌های بین‌المللی و مدعیان حقوق‌بشر در قبال حملات غیرقانونی رژیم صهیونیستی، لازم است جامعه بین‌المللی بویژه سازمان‌های حقوق‌بشری با محکومیت این حملات، نسبت به مسئولیت خود در قبال جنایات مستمر رژیم صهیونیستی عمل کنند.

جمعت ندای صلح، ضمن تسلیت به خانواده قربانیان و همچنین ابراز همدردی با دولت و ملت سوریه، تجاوزات و حملات مستمر رژیم صهیونیستی به سوریه را، نقض آشکار قوانین بین‌المللی می‌داند و این جنایت رژیم صهیونیستی را شدیدا محکوم می‌کند.