به نام خدا به گواه تاریخ، دین مبین اسلام، دین رحمت و پیامبر اسلام (ص) نیز نماد مهربانی و عطوفت است. با مراجعه به تاریخ موارد متعددی از لطف و مهربانی ایشان نسبت به عموم مردم را می‌توان یافت، رحمتی که همچنان هم بر سر خلق عالم گسترده است. سالهاست که از سوی دشمنان اسلام […]

به نام خدا

به گواه تاریخ، دین مبین اسلام، دین رحمت و پیامبر اسلام (ص) نیز نماد مهربانی و عطوفت است. با مراجعه به تاریخ موارد متعددی از لطف و مهربانی ایشان نسبت به عموم مردم را می‌توان یافت، رحمتی که همچنان هم بر سر خلق عالم گسترده است.

سالهاست که از سوی دشمنان اسلام اقدامات ضداسلامی با حمایت مالی و معنوی دولت‌های غربی و صهیونیست‌ها  صورت می‌گیرد که هر از گاهی در برهه‌های مختلف برای اهداف از پیش طراحی شده صورت می‌گیرد. یک روز با ساخت فیلم ضداسلامی به جنگ رسانه‌ای با مسلمانان می‌آیند و روز دیگر با انتشار مطالب ضداسلامی و  انتشار کاریکاتور از پیامبر اسلام (ص) و روز دیگر با توهینی دیگر به اعتقادات مسلمانان، که همه اینها محکوم است.

اقدام مذموم و نکوهیده نشریه شارلی ابدو فرانسه در اهانتی علنی به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) قلوب بیش از یک میلیارد مسلمان در جهان را جریحه‌دار نمود. بی‌تردید این اقدام موهن بیش از هر چیز ماهیت و طبیعت پلید و کینه‌ورزی دنیای غرب با مسلمانان را نشان می‌دهد. بی‌شک رفتار زشت و توهین‌آمیز این نشریه، نشانه آشکاری از عمق ددمنشی و دشمنی استکبار جهانی و نظام سلطه، علیه اسلام و فرهنگ غنی آن است که در حال حاضر فرهنگ غرب را در همه زمینه‌ها به چالش کشیده است.

دستگاه رسانه‌ای استکبار به بهانه آزادی بیان آن هم به گونه‌ای کاملا جهتدار و به اشکال گوناگون به پدیده اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی دامن می‌زنند که این امر ناشی از ترس از نفوذ و گسترش آموزه‌های اسلام بوده است که آشکارا در تعارض با منافع نامشروع نظام استکبار در جهان می‌باشد و چون دست‌اندرکاران اینگونه رسانه‌ها توان رویارویی صحیح با منطق استوار دین اسلام را ندارند، اقدام به انجام حرکات ناشایستی از این دست می‌زنند. قطعا اینگونه اقدامات راه به جایی نخواهد برد و اینگونه نقشه‌پردازی‌های دشمن مانع تداوم حرکت باشکوه مسلمانان به سمت ایجاد تمدن نوین اسلامی و نجات بشریت از چنگال مستکبران نخواهد شد.

جمعیت ندای صلح، ضمن ادای احترام به پیامبر مهربانی‌ها (ص)، اهانت به ایشان را توهین به همه ارزش‌های انسانی و اخلاقی دانسته و این اقدام ضدبشری و ضداخلاقی نشریه شارلی ابدو فرانسه را به شدت محکوم‌ می‌کند.

روابط عمومی جمعیت ندای صلح

۲۲ شهریور ۱۳۹۹