فصلنامه صلح‌پژوهی اسلامی وابسته به جمعیت ندای صلح پذیرای مقالات اساتید، دانشجویان و پژوهشگران حوزه و دانشگاه با محوریت «صلح و تغییرات آب و هوایی» برای انتشار ششمین شماره خود است. به گزارش روابط عمومی جمعیت ندای صلح، این فصلنامه در تلاش است تا با فراهم آوردن بستری مناسب جهت چاپ مقالات علمی در زمینه […]

فصلنامه صلح‌پژوهی اسلامی وابسته به جمعیت ندای صلح پذیرای مقالات اساتید، دانشجویان و پژوهشگران حوزه و دانشگاه با محوریت «صلح و تغییرات آب و هوایی» برای انتشار ششمین شماره خود است.

به گزارش روابط عمومی جمعیت ندای صلح، این فصلنامه در تلاش است تا با فراهم آوردن بستری مناسب جهت چاپ مقالات علمی در زمینه صلح اسلامی گامی در جهت تحقق بیشتر صلح و عدالت و تبیین مفهوم صلح از نگاه اسلامی باشد.

این فراخوان با محوریت «صلح و تغییرات آب و هوایی» و موضوعات تغييرات آب و هوايي و آثار آن بر دستيابي به صلح عادلانه، آثار منفي تغييرات آب و هوايي بر بهره‌مندي از حقوق بشر، آثار منفي تغييرات آب و هوايي بر حق توسعه، تغييرات آب و هوايي و افزايش شكاف فقير و غني، تغييرات آب و هوايي و افزايش ناامني و خشونت در جهان، رابطه تغييرات آب و هوايي و روند صلح‌سازي در جهان، سازمان ملل و اقدامات انجام شده در جهت كاهش آثار تغييرات آب و هوايي، بحران آب ناشی از خشکسالی و تغییرات آب و هوایی و گسترش تنش و نزاع، رودخانه‌های فرامرزی، بحران کم آبی و افزایش خشونت و نزاع آماده دریافت مقالات می‌باشد.

علاقمندان به شرکت در این فراخوان می‌توانند مقالات خود را در زمینه فوق از طریق وب‌سایت فصلنامه به آدرس iprjournal.ir و یا به آدرس الکترونیکی فصلنامه به آدرس Nedaye.solh@yahoo.com ارسال نمایند. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت فصلنامه مراجعه نمایند.