جمعیت ندای صلح به مناسبت روز جهانی صلح پذیرای یادداشت کوتاه صاحب‌قلمان با موضوع «صلح و جهان پساکرونا» است. به گزارش روابط عمومی جمعیت ندای صلح، شیوع گسترده ویروس کرونا از زمستان ۱۳۹۸ علاوه بر پیامدهای عمیق و بی‌سابقه بر همه جوامع و همچنین تبعات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی، قطعا با مسئله زندگی صلح‌آمیز […]

جمعیت ندای صلح به مناسبت روز جهانی صلح پذیرای یادداشت کوتاه صاحب‌قلمان با موضوع «صلح و جهان پساکرونا» است.

به گزارش روابط عمومی جمعیت ندای صلح، شیوع گسترده ویروس کرونا از زمستان ۱۳۹۸ علاوه بر پیامدهای عمیق و بی‌سابقه بر همه جوامع و همچنین تبعات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی، قطعا با مسئله زندگی صلح‌آمیز انسان‌ها در قرن بیست و یکم پیوند یافته است. از اینرو جمعیت ندای صلح با هدف صلح‌خواهی و صلح‌سازی مثبت از همه صاحب‌قلمان دعوت بعمل می‌آورد، جهت شرکت در این فراخوان، نظرات، نگاه و تجربه خود را با محوریت “صلح و جهان پساکرونا” در قالب یادداشت کوتاه به دبیرخانه جمعیت ندای صلح و یا از طریق واتساپ به شماره ۰۹۱۳۹۶۱۸۰۹۸ ارسال نمایند.

علاقمندان شرکت در فراخوان می‌بایست آثار خود را با توجه به شرایط ارسال آثار (درج مشخصات ارسال‌کننده اثر (نام و نام خانوادگی، سطح تحصیلات، شماره همراه)، حجم کمی اثر بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ کلمه باشد، اثر در فرمت word باشد) ارسال نمایند.

با توجه به روز جهانی صلح، مهلت ارسال آثار ۳۱ شهریور و همچنین اعلام نتیجه داوری ۵ مهر خواهد بود که علاوه بر تقدیر از ۳ اثر برگزیده، آثار با نام و عکس نویسنده در روزنامه سراج انتشار داده خواهد شد.