گروه پژوهشی چهره دیگر حقوق‌بشر به مناسبت روز حقوق‌بشر اسلامی و کرامت انسانی، اولین نشست علمی تخصصی خود را با موضوع «چهره دیگر حقوق‌بشر» با حضور اساتید برجسته دانشگاهی و شخصیت‌های بین‌المللی برگزار می‌کند. به گزارش روابط عمومی گروه پژوهشی چهره دیگر حقوق‌بشر، هدف از برگزاری این نشست گرامیداشت روز حقوق بشر اسلامی و کرامت […]

گروه پژوهشی چهره دیگر حقوق‌بشر به مناسبت روز حقوق‌بشر اسلامی و کرامت انسانی، اولین نشست علمی تخصصی خود را با موضوع «چهره دیگر حقوق‌بشر» با حضور اساتید برجسته دانشگاهی و شخصیت‌های بین‌المللی برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی گروه پژوهشی چهره دیگر حقوق‌بشر، هدف از برگزاری این نشست گرامیداشت روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی و همچنین تبیین مفهوم حقوق بشر اسلامی می‌باشد.

در این نشست اساتید مدعو در محورهای چگونگی موارد مطرح شده در اعلامیه حقوق‌بشر اسلامی، نگاه ابزاری به انسان در ایجاد دوگانه خوب و بد برای تروریسم از منظر حقوق‌بشر، اعلامیه‌های جهانی حقوق‌بشر تهدیدی برای تنوعات فرهنگی در جهان، تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران مصداق آشکار نقض حقوق‌بشر، تحلیل نگاه‌های فایده‌گرایانه (منفعت‌طلبانه) در بهره‌گیری از جریانات تروریستی و آثار ضدبشری آن سخنرانی می‌کنند.

همچنین رونمایی از اولین سایت تخصصی حقوق‌بشر و رونمایی از کتاب “حقوق و بحران” از دیگر برنامه‌های این نشست خواهد بود.

این نشست، چهارشنبه ۱۳ مرداد از ساعت ۱۰ الی ۱۲ به صورت حضوری و مجازی در محل سالن کنفرانس دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.