جمعیت ندای صلح به مناسبت ماه ربیع‌الاول و ایام میلاد حضرت محمد (ص) پیامبر رحمت، اولین نشست شنبه‌های صلح‌پژوهی با موضوع «اسلام، صلح و روابط بین‌الملل» را با حضور کارشناسان حوزه اسلام و روابط بین‌الملل برگزار می‌کند. به گزارش روابط عمومی جمعیت ندای صلح، هدف از برگزاری این وبینار گامی در جهت تحقق بیشتر صلح […]

جمعیت ندای صلح به مناسبت ماه ربیع‌الاول و ایام میلاد حضرت محمد (ص) پیامبر رحمت، اولین نشست شنبه‌های صلح‌پژوهی با موضوع «اسلام، صلح و روابط بین‌الملل» را با حضور کارشناسان حوزه اسلام و روابط بین‌الملل برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت ندای صلح، هدف از برگزاری این وبینار گامی در جهت تحقق بیشتر صلح و عدالت و تبیین مفهوم صلح از نگاه اسلامی می‌باشد.

در این نشست دکتر سید جلال دهقانی فیروزآبادی، استاد دانشگاه علامه طباطبایی و پژوهشگر حوزه روابط بین‌الملل با موضوع «صلح در نظریه‌های روابط بین‌الملل موجود و اسلامی» و دکتر سید محمد ساداتی نژاد، پژوهشگر فقه روابط بین‌الملل و مدیرعامل جمعیت ندای صلح با موضوع «صلح و حقوق‌بشر از منظر فقه روابط بین‌الملل» سخنرانی می‌کنند.

همچنین سخنرانی حجت ‌الاسلام و المسلمین دکتر یحیی جهانگیری، استاد دانشگاه و پژوهشگر حوزه ادیان با موضوع «صلح از نگاه قرآن و پیامبر اکرم (ص)» و دکتر حسین حجت‌پناه، استاد دانشگاه و پژوهشگر حوزه جامعه‌شناسی اسلامی با موضوع «صلح و تفکر در اندیشه غرب» از دیگر بخش‌های این وبینار است.

این وبینار، شنبه ۲۴ آبان از ساعت ۱۶ الی ۱۸ به صورت مجازی از پیج اینستاگرام جمعیت ندای صلح به آدرس @cfpp.ir برگزار می‌شود.