جمعیت ندای صلح، دومین نشست شنبه‌های صلح‌پژوهی با موضوع «صلح در اندیشه سیاسی اسلام» را با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می‌کند. به گزارش روابط عمومی جمعیت ندای صلح، هدف از برگزاری این وبینار گامی در جهت تحقق بیشتر صلح و عدالت و تبیین مفهوم صلح از نگاه اسلامی می‌باشد. در این نشست حجت […]

جمعیت ندای صلح، دومین نشست شنبه‌های صلح‌پژوهی با موضوع «صلح در اندیشه سیاسی اسلام» را با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت ندای صلح، هدف از برگزاری این وبینار گامی در جهت تحقق بیشتر صلح و عدالت و تبیین مفهوم صلح از نگاه اسلامی می‌باشد.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید مهدی ساداتی نژاد، عضو هیات علمی دانشگاه تهران با موضوع «التزام به پیمان صلح در اسلام» و دکتر حسین حجت‌پناه، دبیر گروه جامعه‌شناسی کشورهای اسلامی با موضوع «دیپلماسی صلح‌آمیز از نگاه اسلام» سخنرانی می‌کنند.

همچنین سخنرانی حجت ‌الاسلام و المسلمین دکتر مجتبی خندان، استاد حوزه و دانشگاه و پژوهشگر حوزه ادیان با موضوع «سیمای صلح در آموزه‌های سیاسی نهج‌البلاغه» و دکتر مجید سلیمانی، عضو هیات علمی پژوهشگاه امام صادق (ع) با موضوع «مدل جامعه‌شناختی صلح در اندیشه دینی اسلام» از دیگر بخش‌های این وبینار است.

این وبینار، شنبه ۲۹ آذر از ساعت ۱۵ الی ۱۷ به صورت مجازی از پیج اینستاگرام جمعیت ندای صلح به آدرس @cfpp.ir برگزار می‌شود.