فصلنامه صلح‌پژوهی اسلامی وابسته به جمعیت ندای صلح پذیرای مقالات اساتید، دانشجویان و پژوهشگران حوزه و دانشگاه با محوریت «حقوق‌بشر و صلح عادلانه» برای انتشار پنجمین شماره خود است. به گزارش روابط عمومی جمعیت ندای صلح، این فصلنامه در تلاش است تا با فراهم آوردن بستری مناسب جهت چاپ مقالات علمی در زمینه صلح اسلامی […]

فصلنامه صلح‌پژوهی اسلامی وابسته به جمعیت ندای صلح پذیرای مقالات اساتید، دانشجویان و پژوهشگران حوزه و دانشگاه با محوریت «حقوق‌بشر و صلح عادلانه» برای انتشار پنجمین شماره خود است.

به گزارش روابط عمومی جمعیت ندای صلح، این فصلنامه در تلاش است تا با فراهم آوردن بستری مناسب جهت چاپ مقالات علمی در زمینه صلح اسلامی گامی در جهت تحقق بیشتر صلح و عدالت و تبیین مفهوم صلح از نگاه اسلامی باشد.

این فراخوان با محوریت «حقوق‌بشر و صلح عادلانه» و موضوعات رابطه متقابل حقوق‌بشر و صلح عادلانه از منظر روابط بین‌الملل، احترام به حقوق‌بشر و تاثیر آن بر دستیابی به صلح عادلانه، نظریه صلح عادلانه در روابط بین‌الملل و نقش آن در بهره‌مندی از حقوق‌بشر، رویکرد ادیان به دو مقوله صلح عادلانه و حقوق‌بشر، نقش رهبران دینی در ارتقای حقوق‌بشر و صلح عادلانه آماده دریافت مقالات می‌باشد.

علاقمندان به شرکت در این فراخوان می‌توانند مقالات خود را در زمینه فوق از طریق وب‌سایت فصلنامه به آدرس iprjournal.ir و یا به آدرس الکترونیکی فصلنامه به آدرس Nedaye.solh@yahoo.com ارسال نمایند. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت فصلنامه مراجعه نمایند.