درود می‌فرستیم به سردار صلح و امنیت. درود می‌فرستیم به کسی که نامش آرامش‌بخش مظلومین جهان و عکسش مرهمی بر تمام درد آزادی‌خواهان جهان است. سلام ای جوانمرد و ای قهرمان تمام داستان‌های واقعی که مردم عاشقانه با چشمانی که خون می‌گرید از نبود تو دلتنگند. باید با صدایی بلند و رسا به همه جهانیان […]

درود می‌فرستیم به سردار صلح و امنیت. درود می‌فرستیم به کسی که نامش آرامش‌بخش مظلومین جهان و عکسش مرهمی بر تمام درد آزادی‌خواهان جهان است. سلام ای جوانمرد و ای قهرمان تمام داستان‌های واقعی که مردم عاشقانه با چشمانی که خون می‌گرید از نبود تو دلتنگند.

باید با صدایی بلند و رسا به همه جهانیان اذعان داشت که ما در بستر خوابی ناز فرو غلطیده بودیم که سردار ما را بی‌رحمانه شهید کردند، ولی یاد و نام او تا سالیان سال نسل به نسل به آیندگان منتقل خواهد شد و بی‌گمان دلاور مردانگی‌های این بزرگمرد را می‌ستایند و برای پاسداری از راه شرافت‌مندانه او جانانه یاد و نام او را زنده و جاویدان خواهند ساخت.

امروز اگر چه حاج قاسم در میان ما نیست اما مکتب حاج قاسم زنده است و دشمنان ایران اسلامی باید بدانند که جوانان انقلابی، شاگردان این مکتب و سردارانی چون شهید حاج قاسم سلیمانی هستند و همواره راه و روش ایشان را جهت پایداری این مرز و بوم و شکوفایی هرچه بیشتر آن، سرمشق قرار داده و تمام تلاش و همت خود را برای پیشرفت این آب و خاک به کار خواهند بست.

جمعیت ندای صلح ضمن تبریک روز جهانی مقاومت و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی سردار بزرگ اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین ابومهدی المهندس و همراهان‌شان، بار دیگر با شهیدان این سرزمین تجدید میثاق نموده و امید دارد به یاری خداوند، این راه، که راه رهایی ملت‌های مظلوم و ستمدیده از چنگال قدرت‌های استکباری است، با قوت ادامه یابد.

روابط عمومی جمعیت ندای صلح

۱۳ دیماه ۱۴۰۰