به نام خدا روز جهانی قدس که یادگار ارزشمند امام راحل و عظیم‌الشان انقلاب اسلامی می‌باشد، همواره یادآور اراده استوار و حمایت‌های همدلانه مسلمانان جهان از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با رژیم صهیونیستی اسرائیل و استکبار جهانی می‌باشد. روز قدس، روز تجدید اسلام و نماد وحدت و اقتدار مسلمانان در حمایت امت اسلام از […]

به نام خدا

روز جهانی قدس که یادگار ارزشمند امام راحل و عظیم‌الشان انقلاب اسلامی می‌باشد، همواره یادآور اراده استوار و حمایت‌های همدلانه مسلمانان جهان از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با رژیم صهیونیستی اسرائیل و استکبار جهانی می‌باشد.

روز قدس، روز تجدید اسلام و نماد وحدت و اقتدار مسلمانان در حمایت امت اسلام از آرمان قدس شريف و فلسطين به شمار مي‏رود، روزي که نه تنها ملت بيدار و آگاه ايران اسلامي، بلکه تمامي ملت‌هاي عدالت‌طلب، آزادانديش و آزادي‌خواه در اقصي نقاط جهان، انزجار قلبي خود را نسبت به رفتارهاي ضدانساني و جنايات ددمنشانه رژيم غاصب صهيونيسم عليه مردم مظلوم فلسطين، ابراز مي‌دارند.

نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز قدس نخستین قبله مسلمانان از آن ‌جهت حائز اهمیت است که نور امید در دل مستضعفان جهان روشن کرد و به فرصتی همیشگی برای توجه به سرنوشت فلسطین مبدل گردید تا جهانیان بدانند سرنوشت قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوندی عمیق و ارتباطی جدانشدنی دارد.

جمعیت ندای صلح، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان جهان به ویژه مردم عزیز ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و همچنین محکومیت جنایت‌های رژیم سفاک و صهیونیستی اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین، اعلام می‌نماید آرمان فلسطین و آزادسازی قدس شریف هرگز فراموش نخواهد شد.

روابط عمومی جمعیت ندای صلح

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰