به نام خدا ای امام، ای یادمان فضلیت‌ها و شرافت‌های پاک، ای آنکه ستون‌های کاخ ستم را فرو ریختی، دریاچه استبداد را خشکاندی، شیشه عمر استکبار را شکستی و قهرمانانه بر لشکر کفر تاختی، اینک سلامی سبز نثارت باد، سلامی به روشنی خورشید، به گرمی آفتاب و صفای صبح. امروز با گذشت چند دهه از […]

به نام خدا

ای امام، ای یادمان فضلیت‌ها و شرافت‌های پاک، ای آنکه ستون‌های کاخ ستم را فرو ریختی، دریاچه استبداد را خشکاندی، شیشه عمر استکبار را شکستی و قهرمانانه بر لشکر کفر تاختی، اینک سلامی سبز نثارت باد، سلامی به روشنی خورشید، به گرمی آفتاب و صفای صبح.

امروز با گذشت چند دهه از ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی و قیام خونین ۱۵ خرداد، پیام و راه امام و ملت بزرگ و انقلابی ایران، در سراسر جهان به روشنی خورشید آشکار است. امروز شاهد آن هستیم که آوازه انقلاب شکوهمند اسلامی بیش از پیش در جهان طنین‌انداز شده و آرمان‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی با عبور از مرزهای جغرافیایی به عمق دل‌های همه آزادیخواهان جهان نفوذ کرده و به ثمر نشسته است.

بی‌شک‌، همواره در جهانی که ظلم و بی‌عدالتی آن را فرا گرفته و خصوصا کشور عزیزمان ایران اسلامی که هر لحظه مورد تهدید و هجمه‌های دشمنان قرار دارد، راه امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب راهگشاست. این راه، راه عزت ایران است، راه اقتدار ایران است، راه سرافرازی، سربلندی و پیشرفت ایران است.

جمعیت ندای صلح، ضمن گرامیداشت و ادای احترام به روح ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر قیام خونین ۱۵ خرداد و همچنین تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام و ادامه راه شهدای انقلاب و تحت رهبری مقام معظم رهبری، امید دارد همه دلسوزان و علاقمندان به آرمان‌های انقلاب در جهت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی، بیش از پیش تلاش و‌ کوشش نمایند.

روابط عمومی جمعیت ندای صلح

۱۴ خرداد ۱۴۰۰