به نام خدا ایام مبارک و غرورآفرین دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی یادآور راهبری‌های انقلابی و حیاتبخش رهبر کبیر انقلاب و فداکاری‌های ياران ایشان و ملت بزرگ ایران می‌باشد. این دهه، تجلی شکوهمند حماسه ملتی است که با ایستادگی و پایمردی، برگی را در یاد همه انسان‌ها گشودند و صدای استقلال و آزادی را […]

به نام خدا

ایام مبارک و غرورآفرین دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی یادآور راهبری‌های انقلابی و حیاتبخش رهبر کبیر انقلاب و فداکاری‌های ياران ایشان و ملت بزرگ ایران می‌باشد. این دهه، تجلی شکوهمند حماسه ملتی است که با ایستادگی و پایمردی، برگی را در یاد همه انسان‌ها گشودند و صدای استقلال و آزادی را به گوش جهانیان رساندند.

پیروزی انقلاب اسلامی را باید آغازگر جنبش‌های عدالت‌خواهانه و رهايي‌بخش ملت‌ها در سراسر جهان به حساب آورد، كه قدرت و پيروزی اراده مردم بر استبداد و ظلم و ستم را به رخ کشاند. بی‌تردید اگر امروز شاهد هستیم که در اقصی نقاط جهان، آزادی‌خواهان در مقابل استکبار و ایادی آنان قد برافراشته و ندای عدالت‌خواهی و آزادی‌طلبی سر می‌دهند، از ثمره همین انقلاب است.

بی‌شک پیروزی انقلاب اسلامی از بزرگترین افتخارات و دستاوردهای ملت بزرگ ایران است و دشمنان لحظه‌ای از دسیسه علیه این انقلاب دست نکشیده‌اند و از انواع و اقسام روش‌ها برای براندازی نظام مقدس استفاده کرده‌اند، اما امروز با گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران با وجود همه این دسیسه‌ها، راه تحقق و اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیشرفت در تمامی عرصه‌ها را به شایستگی می‌پیماید.

جمعیت ندای صلح، فرارسیدن دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به همه فجرآفرينان به ويژه مقام معظم رهبری، خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران و تمامي خدمتگزاران صديق نظام مقدس جمهوري اسلامي و آحاد مردم تبریک و تهنیت عرض نموده و امید دارد همه دلسوزان و علاقمندان به آرمان‌های این انقلاب در جهت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی ایران عزیز اسلامی، بیش از پیش تلاش و‌ کوشش نمایند.

روابط عمومی جمعیت ندای صلح

۱۲ بهمن ۱۳۹۹