به نام خدا دهه اول ذی‌القعده که به یمن میلاد فرخنده حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) به نام دهه کرامت نامگذاری شده است، ایام مبارک و پربرکتی است که سرشار از خوبی‌ها، ارزش‌ها و کمالات انسانی است. این دهه فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل‌بیت (ع) و زمان مناسبی […]

به نام خدا

دهه اول ذی‌القعده که به یمن میلاد فرخنده حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) به نام دهه کرامت نامگذاری شده است، ایام مبارک و پربرکتی است که سرشار از خوبی‌ها، ارزش‌ها و کمالات انسانی است. این دهه فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل‌بیت (ع) و زمان مناسبی برای نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی با الهام از آموزه‌های رضوی است.

دهه کرامت، يادآور عظمت، جلالت، نورانيت و معنويت اين دو شخصيت بزرگوار است و مطالب عالي و مفاهيم بلند و سازنده‌اي كه در فرهنگ اسلامي مي‌درخشد، در اين دهه متبلور مي‌شود و الگوگيري از سيره عملي اين دو شخصيت عاليقدر از نظر عبادي، اخلاقي، علمي و سياسي مي‌تواند نقش مهمي را در تربيت همه‌جانبه اقشار جامعه اسلامي ايفا كند.

روز میلاد حضرت معصومه (ع) که به روز دختر مزین شده است، فرصت مناسبي برای تعظیم به این بانوی بزرگوار و تکریم مقام دختران پاک‌سرشت است. حضرت معصومه (س)، بانویی است که عصمت مادر بزرگوارش حضرت زهرا (س) در او تجلی یافته است. ایشان بانویی بهشتی، غرق در عبادت و نیایش، پیراسته از زشتی‌ها و شبنم معطر آفرینش است. بی‌شک دختران ایران عزیزمان می‌توانند با گرد آمدن حول شخصيت گرانقدر اين بانوي كرامت به عنوان اسوه كامل اخلاق و اخلاص و با الگوگیری از ایشان، در حفظ عفت و پاكدامني و تعالی معنوی، اخلاقی و علمی خود گام بردارند. حضرت امام رضا (ع) نیز الگوی فضیلت‌ها، خوبی‌ها و نیکی‌هاست. ایشان امام رئوف و مهربانی‌هاست.

جمعیت ندای صلح، فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد فرخنده حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) را تبریک و تهنیت عرض نموده و امید دارد خداوند متعال توفیق شناخت، معرفت و بهره‌مندی از دریای فضائل و کرامات این انوار الهی را نسیب همه ما گرداند.

روابط عمومی جمعیت ندای صلح

۳ تیر ۱۳۹۹