بسم الله الرحمن الرحیم اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ باز محرمي ديگر از راه رسید و عالمي را به شميم جان‌نواز، باز این چه شورش است معطر می‌سازد. ماهی که در آن امام حسن (ع) با قیام و ایستادگی در مقابل ظلم و ستم، مکتب […]

بسم الله الرحمن الرحیم

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

باز محرمي ديگر از راه رسید و عالمي را به شميم جان‌نواز، باز این چه شورش است معطر می‌سازد. ماهی که در آن امام حسن (ع) با قیام و ایستادگی در مقابل ظلم و ستم، مکتب انسان‌ساز و جاودانه عاشورا را بنیان نهاد و درس حریت، عزت و راه و رسم پاسداشت عقیده و بیزاری از ذلت را به تمام مسلمانان و آزادگان عالم آموخت.

ماه محرم می‌آید تا آوای فداکاری و مقاومت در برابر بیداد را در جهان هستی طنین افکند و طلسم استکبار و استبداد را در هم شکند و به افسون ناامیدی در برابر زورگویان و قدرت‌طلبان، خاتمه دهد و شعار “هیهات منا الذله” را عملی سازد و پرچم پرافتخار نهضت حسینی را در جهان به اهتزاز درآورد.

حقیقت محرم و عاشورا، امر به معروف و نهی از منکر است و پیام عاشورا برای نسل ما زنده نگه داشتن این فریضه بزرگ الهی است، از اینرو ماه محرم فرصت مناسبی برای معرفی و شناساندن فرهنگ و آموزه‌های عاشورا و امام حسین (ع) درسطح جهان، تشویق به توسعه و گسترش فرهنگ حیات‌بخش و حماسه‌آفرین عاشورا و الگوسازی از نهضت و فرهنگ عاشورا و امام حسین (ع) در کلیه شئون و زندگی انسان‌ها است.

جمعیت ندای صلح، فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران باوفایش را به همه عاشقان و شیفتگان آن حضرت تسلیت و تعزیت عرض نموده و امید دارد، بتوانیم با تفکر و تعمق در واقعه کربلا و تمسک به ریسمان مودت اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) در مسیر سعادت و کمال گام برداشته و نمونه شایسته‌ای از شاگردان مکتب عاشورا باشیم.

روابط عمومی جمعیت ندای صلح

۳۱ مرداد ۱۳۹۹