به نام خدا ایام مبارک و غرورآفرین دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی یادآور راهبری‌های انقلابی و حیاتبخش رهبر کبیر انقلاب و فداکاری‌های ياران ایشان و ملت بزرگ ایران می‌باشد. این دهه، تجلی شکوهمند حماسه ملتی است که با ایستادگی و پایمردی، برگی را در یاد همه انسان‌ها گشودند و صدای استقلال و آزادی را […]

به نام خدا

ایام مبارک و غرورآفرین دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی یادآور راهبری‌های انقلابی و حیاتبخش رهبر کبیر انقلاب و فداکاری‌های ياران ایشان و ملت بزرگ ایران می‌باشد. این دهه، تجلی شکوهمند حماسه ملتی است که با ایستادگی و پایمردی، برگی را در یاد همه انسان‌ها گشودند و صدای استقلال و آزادی را به گوش جهانیان رساندند.

بی‌شک پیروزی انقلاب اسلامی از بزرگترین افتخارات و دستاوردهای ملت بزرگ ایران است و دشمنان لحظه‌ای از دسیسه علیه این انقلاب دست نکشیده‌اند و از انواع و اقسام روش‌ها برای براندازی این نظام مقدس استفاده کرده‌اند، اما امروز با وجود همه این دسیسه‌ها، همواره شاهد مسیر رشد و شکوفایی ایران اسلامی و حرکت روبه جلوی انقلاب شکوهمند اسلامی و پیشرفت‌ها و دستاوردهای آن در عرصه‌های مختلف هستیم.

اینک در طلیعه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ايران اسلامي نماد امنيت و اقتدار است و اين اقتدار و موقعيت فاخر برآمده از تداوم راه امام (ره)، شهدای والامقام و وحدت ملي و انسجام اسلامي، تحت منویات مقام معظم رهبري (مدظله‌العالی) است.

جمعیت ندای صلح، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والا مقام، فرا رسیدن دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به همه فجرآفرينان به ويژه مقام معظم رهبری، خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران و تمامي خدمتگزاران صديق نظام مقدس جمهوري اسلامي و آحاد مردم تبریک عرض نموده و امید است که در سایه الطاف الهی، شاهد توفیق روزافزون ایران اسلامی باشیم.

روابط عمومی جمعیت ندای صلح

۱۲ بهمن ۱۴۰۰