نوروز یکی از نماد‌های فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی است که روح معنویت الهی و شریعت دینی را به آیین کهن ایرانی گره زده و جلوه‌ای بسیار بدیع و دلنشین از بهار طبیعت و بهار جان‌ها را متجلی نموده است. امیدواریم در سال ۱۴۰۱ که توسط رهبر فرزانه انقلاب به نام سال «تولید، دانش‌بنیان و […]

نوروز یکی از نماد‌های فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی است که روح معنویت الهی و شریعت دینی را به آیین کهن ایرانی گره زده و جلوه‌ای بسیار بدیع و دلنشین از بهار طبیعت و بهار جان‌ها را متجلی نموده است.

امیدواریم در سال ۱۴۰۱ که توسط رهبر فرزانه انقلاب به نام سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده است، همگان با تاکید و توجه ویژه این مهم را سرلوحه امور قرار داده و تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری با همتی جهادی و عزمی راسخ در مسیر تحقق شعار سال و توفیق و پیشرفت کشور عزیزمان گام برداریم.

جمعیت ندای صلح، فرا رسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۱ را به همه هموطنان در سراسر ایران اسلامی، تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان عزت و سربلندی روزافزون ملت بزرگ ایران را در سایه الطاف حضرت ولی عصر (عج) و تحت منویات مقام معظم رهبری خواستاریم.

روابط عمومی جمعیت ندای صلح

۱ فروردین ۱۴۰۱