به نام خدا سلام و درود خدا بر شهیدان راه حق که حافظه تاریخ سراسر افتخار این مرز و بوم هیچگاه بزرگی روحشان را فراموش نخواهد کرد. سلام و درود بر مجاهدین راه حق که راه آزادمردی و عزت را پیموده و مردانه در برابر دنیای زر، زور و تزویر ایستادند و پایمردی کردند، سرو […]

به نام خدا

سلام و درود خدا بر شهیدان راه حق که حافظه تاریخ سراسر افتخار این مرز و بوم هیچگاه بزرگی روحشان را فراموش نخواهد کرد. سلام و درود بر مجاهدین راه حق که راه آزادمردی و عزت را پیموده و مردانه در برابر دنیای زر، زور و تزویر ایستادند و پایمردی کردند، سرو قامتانه ماندند تا عزت و شرافت بماند.

هفته دفاع مقدس نشان از استواری کشوری است که مقابل استکبار جهانی و هم‌پیمانانش ایستاد و به دنیا نشان داد که آزادگی و سربلندی در گرو ایستادگی است. این هفته نماد پایداری، استقامت، ایثار و رشادت‌های شهیدان، جانبازان و ایثارگران برای مقابله با استکبار است که همچون نگینی تا همیشه بر تاریخ حماسه جهان می‌درخشد.

و اما یادمان نرود که جنگ پایان یافته اما دشمنی‌ها همچنان باقیست و تنها میدان نبرد تغییر یافته است و اینک مائیم تا بازآفرینی کنیم حماسه را، رشادت را، عشق‌بازی و جانبازی را. بی‌شک ما ملت امام حسینیم که اگر نبودیم نمی‌توانستیم معجزه پشت معجزه بیافرینیم، ما ملت شهادتیم که اگر نبودیم در مقابل فتنه‌ها کمر خم می‌کردیم. اینها حرف نیست، واقعیت‌هایی است که مقابل چشم جهانیان رخ داده است.

جمعیت ندای صلح، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام شهدا و شهدای هشت سال دفاع مقدس، هفته دفاع مقدس را به ملت شریف ایران اسلامی به ویژه رهبر معظم انقلاب، خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک عرض نموده و امید دارد در سایه لطف حضرت حق و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، بتوانیم پاسدار خون شهیدان عزیزمان باشیم.

روابط عمومی جمعیت ندای صلح

۳۱ شهریور ۱۴۰۰