امروز با گذشت چند دهه از تاریخ انقلاب اسلامی ایران، راه امام و ملت بزرگ و انقلابی ایران، در سراسر جهان به روشنی خورشید آشکار است و همواره شاهد مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران و حرکت روبه جلوی انقلاب شکوهمند اسلامی و پیشرفت‌ها و دستاوردهای آن در عرصه‌های مختلف هستیم. در گذر این دوران، […]

امروز با گذشت چند دهه از تاریخ انقلاب اسلامی ایران، راه امام و ملت بزرگ و انقلابی ایران، در سراسر جهان به روشنی خورشید آشکار است و همواره شاهد مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران و حرکت روبه جلوی انقلاب شکوهمند اسلامی و پیشرفت‌ها و دستاوردهای آن در عرصه‌های مختلف هستیم.

در گذر این دوران، تاریخ انقلاب اسلامی مملو از پایداری‌ها و مجاهدت‌های مردمی است که همواره به پای آرمان‌های این انقلاب ایستاده‌اند و در برابر دشمنی‌های مستکبرین عالم و خیانت‌های مزدوران آنها ایستاده ‌و نشان داده‌اند که دشمنان خود و انقلاب را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند.

در این میان بی‌شک، ۹ دی یکی از روزهای فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است که نماد همبستگی و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از ارزش‌های اسلامی و جلوه‌های زیبایی از بصیرت و ولایتمداری بود که ایستادگی مردم در حفظ آرمان‌های انقلاب را متجلی ساخت.

جمعیت ندای صلح، ضمن گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی که با سالروز شهادت سردار سرافراز اسلام، شهید سلیمانی که مظهر بصیرت و ولایتمداری است گره خورده و با انزجار قلبی از دشمنان ایران اسلامی، اعلام می‌داریم در راستای تعالی اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.

روابط عمومی جمعیت ندای صلح

۹ دیماه ۱۴۰۰