به نام خدا روز ۱۲ فروردین، روز تحقق آرمان‌‌های والا و متعالی ملت قهرمان ایران و روز تجلی شعار بنیادی انقلاب اسلامی یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است. این روز جلوه‌ای از وعده حق خداوند تبارک و تعالی و یادآور حماسه سیاسی و فریاد بلند و پرطنین ملت قهرمان ایران به برپایی حکومت جمهوری […]

به نام خدا

روز ۱۲ فروردین، روز تحقق آرمان‌‌های والا و متعالی ملت قهرمان ایران و روز تجلی شعار بنیادی انقلاب اسلامی یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است. این روز جلوه‌ای از وعده حق خداوند تبارک و تعالی و یادآور حماسه سیاسی و فریاد بلند و پرطنین ملت قهرمان ایران به برپایی حکومت جمهوری اسلامی ایران و تجلی یکی از ماندگارترین صفحات زرین انقلاب اسلامی است که نور امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان برافروخت.

روز جمهوری اسلامی ایران در واقع تاییدی بر تمامی آرمان‌های والا و متعالی انقلاب و نه محکمی به تمامی بدخواهان و تنگ‌نظران بود و ملت در این روز سند آزادی و استقلال خود را با رهنمودهای حضرت امام و استقامتی خستگی‌ناپذیر و به برکت خون شهیدان و مجاهدان امضا نمودند.

مردم قهرمان ایران با انتخاب نظام جمهوری اسلامی به عنوان الگوی حکومتی و نظام سیاسی کشور، که بر اصول و مبانی تعالیم مکتب رهایی‌بخش اسلام و مردم سالاری دینی تکیه دارد، الگویی جامع، کارآمد و برخوردار از ظرفیت‌های بالنده و مطمئن را به جهانیان ارائه نمود.

جمعیت ندای صلح، ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را محضر مقام معظم رهبری، خانواده‌هاي معظم شهدا، جانبازان، ايثارگران و تمامي خدمتگزاران صديق نظام مقدس جمهوري اسلامي و آحاد مردم تبریک و تهنیت عرض نموده و در سالی که حکیمانه از سوی رهبر معظم انقلاب سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها نام گرفته، تحقق منویات معظم له و دوام انقلاب اسلامی را در سایه عنایات حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) مسئلت می‌نماید.

روابط عمومی جمعیت ندای صلح

۱۲ فروردین ۱۴۰۰