به نام خدا سلام بر ارواح پاک و طیبه شهدا، شهیدانی که تا ابد نام و یاد پرافتخارشان بر صفحه سپید روزگار و در تاریخ اندیشه‌های با عزت و عظمت، ابدی و سرمدی خواهد ماند و درود بر خانواده‌های معظم و معززشان که درس صبر و بردباری را به بهترین وجه تفسیر نمودند. حرکت رو […]

به نام خدا

سلام بر ارواح پاک و طیبه شهدا، شهیدانی که تا ابد نام و یاد پرافتخارشان بر صفحه سپید روزگار و در تاریخ اندیشه‌های با عزت و عظمت، ابدی و سرمدی خواهد ماند و درود بر خانواده‌های معظم و معززشان که درس صبر و بردباری را به بهترین وجه تفسیر نمودند.

حرکت رو به جلوی انقلاب شکوهمند اسلامی و پیشرفت‌ها و دستاوردهای آن در عرصه‌های مختلف مرهون خون‌های پاک و مطهر شهدای گرانقدر است، شهدایی که با خون خود عزت و آزادی و استقلال را به ما هدیه کردند. قطعا به فرموده امام راحل خانواده شهدا چراغ این ملتند، خانواده‌هایی که با وجود تمام سختی‌ها و مشکلات و با صبر و بردباری، چراغ معرفت و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را روشن و جاودانه نمودند. امروز عزت و آزادی ایران اسلامی، مرهون خون شهدا و جان برکفان ایران عزیز است.

بی‌شک بزرگداشت یاد و خاطره شهدا تکلیفی واجب بر همه ماست، زیرا بر همگان روشن است که پیشرفت، اقتدار و صلابت امروز کشور بیش از هر چیز مرهون فداکاری این عزیزان است که در روزهای سخت و سرنوشت‌ساز با سپر ساختن سینه‌های خود و ایستادن در مقابل خطرات، صبورانه از کیان میهن عزیز دفاع کردند و در این راه پرافتخار، جان خود را تقدیم نمودند.

جمعیت ندای صلح، ضمن یاد و خاطره امام راحل و گرامیداشت روز بزرگداشت شهدا و ادای احترام به تمامی شهیدان ایران اسلامی، امید دارد با تاسی از راه، اندیشه و سیره شهیدان و وحدت و همدلی زمینه توسعه و پیشرفت و تعالی هرچه بیشتر ایران اسلامی را فراهم آوریم.

روابط عمومی جمعیت ندای صلح

۲۲ اسفند ۱۳۹۹